what i have learnt???

Salam...dan Hallu :)

Sepanjang semester ini didalam kelas periklanan elektronik ini banyak perkara baru yang saya belajar..Antaranya creative pyramid..saya sangat suka belajar creative pyramid sebab saya dapat faham susunan iklan dengan baik dan boleh baca sesuatu iklan itu berdasarkan visual sesuatu iklan. Sangat menarik..creative pyramid mengajar saya memahami sesuatu iklan dan melihat dimana kelebihan dan kelemahan iklan. Jujurnya, saya sangat berminat dengan bidang periklanan..pada saya iklan itu boleh menjadi sesuatu yang kreatif dan boleh menjadi pentas cerita yang menarik. Bagaimana kita menyusun sesuatu visual didalam iklan bagi menarik perhatian audien untuk terus membaca atau mengambil tahu tentang sesuatu iklan. Didalam pembinaan iklan seseorang itu perlu berfikiran kreatif dan unik agar dapat menghasilkan sesuatu iklan yang sangat kreatif dan menarik.
Selain itu, saya sangat seronok apabila saya dan kumpulan bersama-sama berusaha dalam menyiapkan tugasan kumpulan untuk pembentangan dihadapan klien.Terus terang ini adalah pengalaman baru saya dalam berhadapan dengan klien. Sangat berdebar..Tapi atas dorongan dan semangat ahli kumpulan yang saling menyokong membantu saya berhadapan dengan situasi ini dan alhamdulillah segalanya berjalan lancar walaupun berlaku masalah teknikal namun kepuasan masih dapat kami rasai bersama. Mudah-mudahan hubungan kami berkekalan dan sentiasa berhubung.
Sepanjang semester ini, perkara yang paling sukar adalah tugasan kerja dan peperiksaan menyusul kemudian..saya mengharapkan saya dapat menjawab peperiksaan dengan baik. Walau apa pun yang berlaku saya tahu itu adalah yang terbaik untuk saya. Semoga kawan-kawan semua dapat menjawab peperiksaan sengan baik..SEKIAN DARI SAYA...siti 128495

0 Response to "what i have learnt???"

Post a Comment